השאירו פרטים ונתחיל יחד את הסיפור הבא שלכם

המדריכים שלנו

Alon Yuster

האהבה לטבע ולבעלי חיים הייתה לי מאז ומעולם.
כבר מילדות הכינוי שלי היה מוגלי.
את התשוקה לטיולים קבלתי כבר מגיל מאוד צעיר על ידי הורי ואחיי.
בעקבות התשוקה והרצון העז שלי לצאת ולחלוש את הארץ, הצטרפתי לחוגי סיירות והתחלתי לראות את הארץ מכל הזוויות שלה.

המשכתי לקבל ולטעום עוד מהארץ שלנו במכינה הקדם הצבאית.
את שירותי הצבאי העברתי בגדוד 890 של הצנחנים כלוחם, חובש ונווט גדודי.
עם השחרור, התחלתי לחסוך כסף ל"טיול הגדול" בקטיף פירות בגולן. העבודה בחקלאות ובין מטעי העצים הייתה חוויה של ממש. נסו את זה.
לטיול שלי, טסתי לבד, ללא תאריך חזרה או תכנון מדויק. פשוט להתנתק.
במשך 7 חודשים הספקתי לטייל בהודו, נפאל, תאילנד, קמבודיה, וויאטנם ומונגוליה.
בסיום הטיול המהנה, טסתי לניו-זילנד, שם גרתי שנה מופלאה.

עם השנים פיתחתי תשוקה מטורפת להרבה תחביבים כמו צילום, רכיבה על אופנועי שטח וכמה סוגי ספורט.
בין היתר במהלך השנים הדרכתי קבוצות נוער בהכנה לצבא.
היום, מלבד עיסוקי כמדריך טיולים, אני עוסק בהדרכות כושר כמאמן אישי ולומד כלבנות טיפולית כמקצוע לעתיד.
בטיולים איתי תוכלו ליהנות מחיבור לשטח ולטבע, אימוני כושר מהנים, למעוניינים ובעיקר מדרך מיוחדת לראות את העולם

Alon Yuster Alon Yuster
Yotam Ben David

האהבה לעולם שבחוץ התחילה כבר בגיל צעיר.

כשהייתי בן 8, הורי לקחו אותנו לטיול ארוך שכלל טרקים וחיי נוודות בטורקיה וביוון. הניצוץ והריגוש התחילו שם. מאז הם מתגברים עם כל חוויה נוספת, והרצון לעוד הרפתקאות רק הולך וגדל.

בילדותי טיילתי רבות עם המשפחה, ובהגיעי לבגרות טיילתי לבד בכל זמן פנוי. כשסיימתי את השירות הצבאי, יצאתי למסע ארוך. התחלתי את המסע במרכז אסיה והמשכתי דרך המדינות שבדרך עד להודו. ברגל, בטרמפים ובאופניים.

כשחזרתי לארץ, החלטתי להעניק מהחוויות, הניסיון והאהבה שלי גם לאנשים אחרים וכך הגעתי ל"רוח פראית".

בעבר, שיחקתי כדורעף במסגרות תחרותיות שונות, הדרכתי ותכננתי טיולים במסגרת תנועת הנוער.

בצבא שירתתי ביחידת חילוץ והצלה של חיל האוויר. התנסיתי בהישרדות בשטח, והצטיינתי בניווטים. לאחר מכן שירתתי בחיל המודיעין שם קיבלתי כלים לחיפוש ואיתור מידע. הידע הזה מאפשר לי לנתח מפות ומידע, לתכנן טרקים ומסלולים אותנטיים ויפים במיוחד.

אני חובב נגרות ומאמין בקיימות וסביבה.

ביחד נוכל ליהנות מהתשוקה להרפתקאות, מהסתכלות מזווית שונה על תרבויות אותם נפגוש, מאהבה משותפת לטבע, ומחיבור אל השקט והיופי שרואים וחווים שם בחוץ.

Yotam Ben David Yotam Ben David
Roi Nicklas

התחלתי את דרכי כמדריך טיולים ברוח פראית כשסיימתי את שירותי הצבאי כקצין הדרכה ביחידה מיוחדת בחיל האוויר.
האהבה לשטח, לטיולים והרפתקאות הביאו אותי לחברת רוח פראית – בדיוק המקום אותו חיפשתי.
בעבר הלא רחוק מאוד, הייתי ספורטאי בתחום החתירה, בין היתר בנבחרת ישראל בתחרויות בינלאומיות רבות.
האהבה לטיולים התחילה בגיל צעיר מאוד, כשטיילתי עם המשפחה ובייחוד עם אמי במסלולים רבים בארץ כמעט בכל סוף שבוע.
את השירות הצבאי העברתי בחיל האוויר, הן כחייל סדיר והן בקבע. השירות כלל שבועות שטח רבים, שעות ניווט מרובות והתנסויות קשות שלימדו אותי להתמודד עם קשיים והנחילו לי תחושת מסוגלות גבוהה.
עם השחרור, טסתי ל"טיול הגדול" בארצות המזרח, בין היתר בנפאל, מונגוליה, סין, וויטנאם ועוד.
הטיול כלל הרבה מאוד טרקים, טיולי טבע ותרבות.
עם החזרה לארץ, התחלתי את עבודתי כמדריך טיולים בחברה וכמדריך בני נוער בעמק יזרעאל.
בשנה זו, הספקתי גם להדריך קבוצות הכנה לצבא וטיולים בארצנו היפה.
בטיולים אותם אני מדריך, תוכלו ליהנות מהידע שלי על השטח, שיעורי פילאטיס בבקרים וריצות בהרים כשחרור לימי ההליכה הקשים!!!

Roi Nicklas Roi Nicklas
Yuval Bondy

לחברת הטיולים רוח פראית הצטרפתי לאחר שסיימתי את שרותי הצבאי ביחידה מובחרת בחיל הים.
לעסוק בהדרכת טיולים זה בשבילי הגשמת חלום.
החלום התחיל לפני כעשר שנים, בטיול שעשיתי עם אבי בהרי הרוקיז הקנדים. שם הייתה החוויה הראשונה של התאהבות בטבע – בשטח, בלינה באוהל תחת כיפת השמיים ובמפגש הבלתי אמצעי עם הפראי הלא-מתורבת.
מאז אותו הטיול לא הפסקתי לטייל, בארץ ובעולם תוך ניצול כל הזדמנות להיות בחוץ ולהכיר דברים חדשים ותרבויות זרות.
מאז שהבנתי שהטבע שלי הוא פשוט להיות בטבע, רציתי לחלוק זאת עם אחרים ולחשוף אותם לחוויות המדהימות של הטיול, של הניתוק מהתרבות המוכרת ושל המפגש עם האחר.
אני בעל ניסיון רחב בעולם ההדרכה, שהתחיל בתפקידי בתור מדריך בתנועת בני המושבים, המשיך בהובלה של טיולים במסגרת בית הספר, ובשנת שירות ב"כפר הנוער מנוף" (כפר טיפולי-הוליסטי לנוער בסיכון).
גם במסגרת שירותי הצבאי הדרכתי, חיילים בסדיר וחיילי מילואים בתחומי ההתמצאות וההישרדות בתנאי שטח משתנים.
לאחר הכשרה הישרדותית שעברתי במסגרת סדרת אימונים משותפת עם צבא ארה"ב, רכשתי כלים נוספים ומיומנויות חדשות, הן בתחום החיים העצמאיים בטבע פראי והן בתחום ההדרכה.
עם שחרורי מהצבא לא חיכיתי זמן רב בטרם נסעתי לטיול ארוך במרכז ומזרח אסיה, במסגרתו הכרתי מדינות רבות ושונות (קירגיזסטן, סרי-לנקה, המלדיביים, נפאל, תאילנד וקמבודיה).
לצד התנסויות מרתקות בטבע זכיתי להכיר תרבויות חדשות וליהנות מחברתם של בני המקום במדינות השונות אליהן הגעתי.
בטיולים אוכל לחלוק אתכם מהידע הנרחב על היעדים השונים אליהם ניסע, ממיומנויות התנהגות והישרדות בטבע וכן מהכלים שיפתחו בפניכם זוויות חדשות להסתכלות על הטבע (כמו גם על התרבויות שנפגוש) ולא פחות חשוב – לשמירתו.

Yuval Bondy Yuval Bondy
Ido Sommerfeld

את אהבתי לטבע קיבלתי עוד בבטן אמי בטיולים שונים בארץ ובחופיה של סיני האהובה.
בילדותי הרבתי לטייל בארץ וחרשתי אותה לאורכה ולרוחבה, כבר אז זיהיתי את תחושת הבית בכל חבל ארץ אליו הגעתי, וחיבורי לטבע היה מעצים ומרגש, כל פעם מחדש.

בנעוריי טיילתי על קטעי שביל ישראל הרבים יחד עם אבי, בכל סוף שבוע קטע נוסף. בתקופת התיכון גם השתתפתי בקבוצה לה קראנו "חוג משוטטים" אשר התעסקה בחיבור לטבע, טיול בארץ, תכנון מסלולי טיול, כישורי ניווט והישרדות, בישול שטח ולצד לימוד של תכני גאולוגיה, בוטניקה, היסטוריה וביולוגיה.

במקביל התחלתי לפתח את כישורי ההדרכה שלי במסגרת תנועת הנוער ואת תשוקתי להובלת והדרכה. בטרם גיוסי אירגנתי והובלתי טיול חברים לרכס הפירנאים מצדו הספרדי אשר ארך שבועיים והיה מעצים ומלמד בכל הקשור להבדלים בין הטיול בארץ לטיול בחו"ל.

עם סיום שירותי הצבאי ביחידה מיוחדת בחיל התותחנים, יצאתי ל"חימום" בגיאורגיה ומשם למסע של שנה במזרח אסיה, בו חרשתי את מונגוליה, סין, תאילנד, נפאל והודו.

עם חזרתי לארץ התחלתי לעבוד כמדריך טיפולי עם נוער ב"בית השנטי במדבר" ועברתי לגור במצפה רמון.

במסגרת עבודתי כמדריך שילבתי את אהבתי הרבה לטבע ולמדבר והרבתי לצאת עם הילדים לטבע הקרוב וכשהתאפשר גם לטבע הרחוק, לצד התבודדויות במכתש רמון הקסום והמרפא.
לאחר שעברתי לגור בתל אביב לצורך לימודי פסיכותרפיה טרנס-פרסונלית ולאחר מספר התנסויות של ליווי מסע מדברי פרטני, הכרתי את חברת רוח פראית ולא יכולתי למצוא מקום עבודה שיתאים לי יותר.

בטיולים בהדרכתי נוכל לחלוק יחד את אהבתנו הרבה לטבע וליצירותיו הקסומות, להתחבר לעצמנו דרך מדיטציה והתבוננות או דרך ריקוד ותנועה ומעל הכל – להכיר ולהוקיר את עצמנו, את הטבע ואת הסובבים אותנו באמת.