השאירו פרטים ונתחיל יחד את הסיפור הבא שלכם

דרום אפריקה למטייל – המלצות, חוויות, טיפים!

דרום אפריקה למטייל – המלצות, חוויות, טיפים

דרום אפריקה למטייל – המלצות, חוויות וטיפים

טיילנו 3 וחצי שבועות בדרום אפריקה ועוד 5 ימים במאוריציוס

נחיתה ודרך הפנורמה

טסנו בטיסה ישירה של אלעל ליוהנסבורג, נחיתה ב5 בבוקר, איסוף רכב וסים ונסיעה לחרסקופ.

כבר בדרך עצרנו במפלי מיק-מק ואחרי מנוחה קצרה המשכנו למפלי ברלין.

למחרת עברנו את חלון האלוהים ובלייד קניון ונכנסו לforever resort  ועשינו שם מסלול הליכה יפהיפה בבלייד קניון.

ישנו את הלילה בהודספרויט ושם הצטיידנו לקרוגר.

קרוגר פארק

למחרת יצאנו מוקדם למחנה אוליפנט ובערב עשינו סיור שקיעה.

בבוקר, נסענו לסקוקוזה ושם עשינו עוד סיור שקיעה ולמחרת סיור זריחה.

טיול בדרום אפריקה - פארק קרוגר סוף הדרך

טיול בדרום אפריקה – פארק קרוגר סוף הדרך

כמה טיפים על קרוגר: רוב החיות נמצאות על הכביש הראשי ות'כלס ראינו את הדברים הכי מטורפים כשהיינו סתם ברכב שלנו ולא בסיורים.

הכי קל זה לחפש אנשים אחרים שעצרו ולעצור לידם ולשאול על מה מסתכלים, כי רוב הפעמים לא היינו שמים לב לבד לנמר על העץ…

אחרי סיור זריחה יצאנו לנסיעה ארוכה ומייגעת (תמיד תוסיפו שעתיים למה שהוויז מראה) והגענו בלילה לווינטישוק לודג' בצפון דרקנסברג.

הלודג' ממוקם באמצע שום מקום אבל עם נוף מטורף ומהווה נקודת פתיחה מעולה למסלול הchain ledder באמפית'יאטר – מסלול מאתגר ויפיפה.

פילים בפארק קרוגר - סוף הדרך

פילים בפארק קרוגר – סוף הדרך

פארק קרוגר המדהים - סוף הדרך

פארק קרוגר המדהים – סוף הדרך

נמר בקרוגר - דרום אפריקה המדהימה

נמר בקרוגר – דרום אפריקה המדהימה

דרקנסברג

בבוקר אחרי המשכנו לחלק התחתון של האמפית'יאטר בפארק הלאומי רויאל-נאטאל, גם מסלול שווה ביותר.

את הלילה עשינו בוילה יפה במרכז דרקנסברג וביום למחרת עשינו מסלול קליל לספינקס ורכיבה על סוסים.

מתורגלים מהנסיעה הנוראית מקרוגר יצאנו למחרת ממש מוקדם בבוקר לכיוון קופי ביי ולמרות שהתכווננו לכבישים מחורבנים היה ממש אחלה והגענו מוקדם מהצפוי.

קופי ביי

ישנו בקופי שק והיה ממש כייף ואווירה טובה. כדאי להצטייד מראש עם אוכל. עשינו את המסלול של הhole in the wall – יגידו לכם שחייבים מדריך וזה ממש לא נכון.

יש שם מקומיים לאורך המסלול שיציעו הכוונה (בתשלום כמובן) ולפעמים זה רצוי.

בחזור תפסנו טרמפ – אתם לא תרצו לחזור את זה גם בחזור.

משם נסענו לצ'ינסטה וישנו בבקנירז בקפקר והופתענו לטובה מחדר עם נוף יפהיפה בתמורה למחיר מצחיק. לקחנו שם קייק בחינם ושטנו בנהר וסתם הסתובבנו על החוף היפה.

COFFE BAY - לא חובה לקחת מדריך

COFFE BAY – לא חובה לקחת מדריך

דרך הגנים

משם עוד נסיעה יחסית ארוכה לציציקמה – סטורמז ריבר. עשינו את מסלול הwaterfall, אומגות עצים (חמוד אבל בדיעבד אולי היה עדיף את הקייאק ולילו) והגשרים התלויים.

נאלצנו לדלג על נייצ'ר וואלי כדי להספיק לשחייה עם כלבי ים בפלטנברג ביי בהמלצת הקבוצה והיה אדיר!

אחרי זה עשינו את המסלול הבינוני ברוברג ומשם המשכנו לסוג של ריזורט מעל נייזנה ושם ישנו בבית על עץ!

ממש בית על עץ! מגניב בטירוף.

נחנו שם שני לילות וטיילנו בנהר ליד. משם המשכנו לווילדרנס המדהימה.

עשינו שם את המסלול למפל וראינו נייזנות מדהימות.

הגענו למוסול ביי במזג אוויר לא טוב, לראשונה בטיול, מה שהרס לנו את התכניות לסקי חולות למחרת.

בבוקר עדיין היה גשום אז נסענו להרמנוס דרך כביש 62 וראינו קצת את הקארו הקטן.

בינתיים, השמיים התבהרו וזכינו לראות המון לוויתנים מהחוף.

בבוקר – סיור לוויתנים מעולה ומשם לפרנצ'הוק בדרך היין.

מלון עם נוף מדהים!

דרך היין

ישנו בלודג' חביב, קצת מרוחק ממרכז העיירה אבל עם אופניים זה היה מעולה.

"שרדנו" שלושה יקבים ומבשלת בירה אחת (אגב, מותר לחלוק טעימות ולקחת טעימה אחת לזוג והם ממש נדיבים בכוסות אז אין סיבה לקחת 2 טעימות לזוג וככה גם אפשר לא לוותר על היקבים היקרים יותר).

דרך היין - מומלץ מאוד! סוף הדרך

דרך היין – מומלץ מאוד! סוף הדרך

דרום אפריקה למטייל  – קייפטאון

קמנו עם האנגאובר ונסענו לקייפטאון ליריד אוכל באולד ביסווקיט מיל (רק בשבת!).

אין על השווקים של קייפטאון. חצי שעה רק לקח לנו לבחור מה לאכול. אווירה מדליקה והופעות חיות. לא לוותר. המשכנו ללילה יוקרתי בסימונס טאון וטיילנו בכף התקווה הטובה.

בבוקר – פינגווינים, נסיעה יפיפייה דרך צ'פמנס פיק ועוד שוק מושלם בהוט ביי.

בקייפטאון ישנו בהוסטל הbackpack שאמנם לא היה מושלם אבל המיקום והאווירה היו מעולים (יצאנו משם ברגל גם בלילה לרחוב קלוף ולונג).

בקייפטאון לא לוותר על – טיפוס להר השולחן  – עשינו מסלול פחות מוכר שנקרא india venister שהומלץ לנו ע"י זוג מקומיים ואכן מסלול מעניין, שונה ולא קל אבל מגניב.

סיורי הליכה חינמיים מהגרינמרקט סקוור – חובה! עזר לנו להבין את המורכבות של המדינה הזאת פלוס ביקור במוזיאון דיסטקריט 6.

התלהבנו גם מהבו-קאפ (המוזיאון סתמי) אבל המקום יפה ועשינו שם סדנת בישול קייפ-מלזית – מגניב לאללה.

שוטטנו גם קצת בווטרפרונט אבל בכנות פחות התרשמנו.

החוף בקליפטון יפה וכמובן החוף בקמפס ביי – בשקיעה במיוחד.

לא לוותר על סיור בטאונשיפ (הזמנו דרך ההוסטל וקיבלנו סיור פרטי).

הר השולחן עם תצפית לראש האריה - סוף הדרך

הר השולחן עם תצפית לראש האריה – סוף הדרך

🙂 בגדול – תתכוננו לאכול והרבה – העיר הכי מגוונת שראיתי בחיי. 6 לילות שעברו ביעף והמשכנו למאוריציוס. בחזור ממאוריציוס העברנו כמה שעות בכיכר מנדלה ביוהנסבורג.

טיפ קטן ואחרון: תביאו איתכם צידנית קטנה, אלה הרכות שמתקפלות זרקנו המון אוכל כי מתקלקל באוטו וחבל.

דרום אפריקה למטייל – חוויה של פעם בחיים!

רוצים לקרוא עוד על דרום אפריקה?

רוצים אולי לקרוא על מדינות אחרות?

חלמתם לטוס לקוסטה ריקה ולא ידעתם מתי ? הכנסו!

דרום אפריקה- חלק 1
הפלגה לקפריסין
שביל ישראל מקטעים 1-5 - המלצות, טיפים, חוויות!
יומן מסע למונגוליה
דרום אפריקה למטייל - המלצות, חוויות, טיפים!
יומן מסע לנפאל - רועי ניקלס
טרק במונטנגרו
טרק בפירנאים - עידו סומרפלד
יומן מסע דרום אפריקה חלק 1 – קייפטאון והסביבה   יומן מסע דרום אפריקה – לאחר התלבטויות רבות איפה נבלה את החודש של לפני הלימודים, נבחרה דרום אפריקה. הזמנו כרטיסים..
יומן מסע – הפלגה לקפריסין     הפלגה לקפריסין בדרך כלל מיועדת לצבירת ימי ים למשיטי יאכטות. לצד התנסות בהפלגות רצופות, תרגול, בחינת היכולת האישית להסתגל לתנאים שאפרט בהמשך יש..
שביל ישראל מקטעים 1-5 מקטע 1 - מבית ספר שדה אילת ועד חניון הר יהורם - 14 ק"מ מים במהלך ובסוף היום - חניון הר יהורם אוכל - מאילת להצטייד ל-2.5..
יומן מסע למונגוליה יומן מסע למונגוליה - חן שורר כותבת! רוח פראית! מונגוליה נהפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי הטיולים המעניינים במזרח. חן שורר כותבת לנו על המסע שעברה במדינה המיוחדת..
דרום אפריקה למטייל - המלצות, חוויות, טיפים   דרום אפריקה למטייל - המלצות, חוויות וטיפים   טיילנו 3 וחצי שבועות בדרום אפריקה ועוד 5 ימים במאוריציוס   נחיתה ודרך הפנורמה..
יומן מסע לנפאל - רועי ניקלס יומן מסע לנפאל - ברוח פראית   הנחיתה בקטמנדו יצאתי מהארץ ב14/3/2016 לנפאל לטיול של חצי שנה במזרח. הנחיתה בנפאל היתה קשוחה, הזויה ומוזרה..
יומן מסע טרק במונטנגרו – רועי ניקלס   טרק במונטנגרו - בדיוק מה שאתם רוצים! הצטרפו לרוח פראית למסעות למונטנגרו!   טיול שהדרכתי עם חברת  רוח פראית במונטנגרו! מונטנגרו היא מדינה..
טרק בפירנאים - עידו סומרפלד טרק בפירנאים - עידו סומרפלד - רק ברוח פראית!   ברצוני לשתף אתכם במסע שלי לרכס הפירנאים, הממוקם לאורך הגבול בין ספרד לצרפת (ואנדורה שתחומה..